Le Rete Tron hà fattu i tituli di novu sta settimana cù una prestazione impressiunanti. U voluminu di ogni ghjornu di a stablecoin Tether (USDT) nantu à a blockchain di Tron (TRX) hà ghjustu superatu quellu di u giant di a carta di creditu Visa, chì marcà un passu impurtante per l'ecosistema criptu.
[video_embed][/video_embed]
Un salto spettaculare per Tron
Sicondu l'ultimi dati rappurtati da Lookonchain, u voluminu di cummerciu di 24 ore di USDT in Tron hà righjuntu una figura astronomica di 53 mila di soldi U principiu di a settimana. Questa prestazione rapprisenta un aumentu di quasi 10% annantu à u ghjornu, è sopratuttu, supera u voluminu di Visa da 26% chì si trova à $ 42 miliardi.
Sta nutizia hà avutu un impattu immediata nantu à u mercatu, propulsendu u prezzu di Tron à a aumentu di 3,4% annantu à a settimana, facendu u sicondu aumentu più forte in stu periodu.
EduBourse, direttore di Crypto Wallet EduBourse, cumenti: "Questa prestazione di Tron dimostra a maturità crescente di l'ecosistema di blockchain. Avemu assistitu à un cambiamentu di paradigma induve e rete decentralizate cumincianu à cumpete seriamente cù i ghjucatori finanziari tradiziunali. »
Stu sviluppu suscite dumande impurtanti nantu à u futuru di i pagamenti è i trasferimenti di valore in u mondu. Tron hè chjaramente posizionatu cum'è un attore maiò in questu campu, chì offre una alternativa rapida è pocu costu à i sistemi tradiziunali.
Siccomu u mondu di a finanza cuntinueghja à evoluzione, serà interessante per seguità cumu l'istituzioni stabilite rispundenu à questa crescita di suluzioni bluccatu. Una cosa hè certa: l'ecosistema Tron hà dimustratu a so capacità per trattà volumi massivi, allughjendu a strada per novi pussibulità in u mondu di a finanza descentralizata.