A piattaforma Gnosis, hub di infrastruttura DeFi, sperienze un surge spettaculare in u so token nativu gnu. Stu aumentu seguita l'intruduzioni di duie novi pruposte di guvernanza per u GnosisDAO.
[video_embed][/video_embed]Cumprata di 30 milioni di dollari cunsiderate
A prima pruposta, GIP-100, suggerisce l'attribuzione di circa 5% di l'assi di GnosisDAO per finanzià un prugramma di buyback (cumprà torna) De 30 million dolares. L'ughjettu hè di rinvià prezzu di GNO sopra u so valore contabile. Sta pruposta hè stata **adottata** da a cumunità.
«Questi riacquisti di beni sò un passu cruciale per assicurà a sustenibilità di l'ecosistema GnosisDAO. Semu cunvinti chì questu rinfurzerà a fiducia di l'investitori in u nostru prughjettu», dice EduBourse, direttore di Crypto Wallet da EduBourse.
Investimentu di 20 Millioni in un Novu Fondu
A seconda pruposta, GIP-102, mira à GnosisDAO per cuntribuisce à un investimentu di 20 million dolares in u novu fondu GnosisVC. Stu fondu sparghjerà u capitale in prughjetti in a fase di start-up focu annantu Rwa, DePIN e rails di pagamentu finanziariu. Sta pruposta ùn hè ancu stata messa in votu.